PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
V prípade zmlúv uzavretých mimo obchodných priestorov a zmlúv na diaľku má Klient právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od prevzatia produktu. Klient môže uplatniť svoje právo na odstúpenie aj v období medzi dňom uzavretia zmluvy a dňom prevzatia produktu.
V prípade písomného odstúpenia stačí zaslať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy do 14 kalendárnych dní. Klient môže toto právo uplatniť jednoznačným vyhlásením alebo prostredníctvom formulára pre odstúpenie od zmluvy, uvedeného v Prílohe č. 2 Vládneho nariadenia 45/2014 (II. 26.) (ďalej len „Formulár“):
Formulár pre odstúpenie od zmluvy
Komu: Best Beauty Kft.
Adresa: H-2490 Diósd, Álmos fejedelem utca 15.
Podpísaný/í …………………………. týmto vyhlasujem/íme, že uplatňujem/íme svoje právo na odstúpenie od zmluvy týkajúcej sa predaja a kúpy nasledujúcich produktov alebo poskytnutia nasledujúcej služby:
.....................................
Dátum uzavretia zmluvy/dátum prevzatia:
Meno klienta/klientov:
Adresa klienta/klientov:
Prosím, uhradiť kúpnu cenu na nasledujúce číslo bankového účtu (vyplňte iba v prípade, že si želáte vrátenie peňazí prevodom na účet):
Podpis klienta/klientov: (len v prípade papierovej formy)
Dátum:
Klient môže formulár odoslať predávajúcemu e-mailom (hello@boostificpro.com) alebo v podobe listu adresovaného na sídlo spoločnosti (Best Beauty Kft., H-2490 Diósd, Álmos fejedelem utca 15.).
Uvedený termín sa považuje za splnený, ak Klient oznámi svoj zámer odstúpiť od zmluvy najneskôr do 14. dňa počítaného od prevzatia produktu. Dôkazné bremeno v súvislosti s tým nesie Klient. Ak Klient odstúpi od zmluvy týmto spôsobom, Predávajúci vráti celú sumu zaplatenú Klientom ako kúpnu cenu, vrátane nákladov vzniknutých v súvislosti s dokončením zmluvy, okamžite, najneskôr však do 14 dní od oznámenia o odstúpení.
Predávajúci vráti sumu Klientovi rovnakým spôsobom platby, aký Klient použil. Na základe výslovného súhlasu Klienta môže Predávajúci použiť iný spôsob vrátenia, ktorý však nesmie viesť k dodatočným nákladom pre Klienta.
Ak Klient osobitne požiadal o iný spôsob doručenia namiesto najlacnejšieho, Predávajúci nie je povinný hradiť dodatočné náklady s tým spojené.
Predávajúci má právo zadržať úhradu za produkt a náklady vzniknuté počas nákupu až do vrátenia produktu Klientom. Klient je povinný vrátiť zakúpené produkty Predávajúcemu v nepoškodenom a kompletnom stave bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 kalendárnych dní od oznámenia zámeru odstúpiť od zmluvy. Tento termín sa považuje za dodržaný, ak Klient odošle produkt pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie produktu nesie Klient. Predávajúci nie je povinný prijímať produkty zaslané na dobierku alebo poštovným hradeným príjemcom, pretože náklady na vrátenie znáša Klient.
Klient môže byť zodpovedný za zníženie hodnoty produktu, ak je zníženie hodnoty spôsobené nadmerným používaním nad rámec nevyhnutného na zistenie povahy, vlastností a fungovania produktu.
Klient nemá právo na vyššie uvedené odstúpenie od zmluvy v prípade:
produktov, ktoré sú ľahko kaziteľné alebo majú krátku dobu spotreby, a
produktov v uzavretom balení, ktoré nemožno vrátiť z dôvodov ochrany zdravia alebo hygienických dôvodov, ak boli po doručení otvorené.